شرایط مهاجرت | برای مهاجرت باید چه شرایطی داشته باشیم؟

شرایط مهاجرت | برای مهاجرت باید چه شرایطی داشته باشیم؟

بدون شناخت شرایط مهاجرت به هر کشور از جمله فنلاند، عملاً این امر برایتان غیر ممکن خواهد بود. مهاجرت کردن بدون آگاهی و دانش کامل نه‌تنها نتیجه مناسبی برای شما به ارمغان نمی‌آورد، بلکه خود شروع‌کننده مشکلات جدیدی خواهد بود. به‌همین دلیل است که همواره توصیه می‌شود در این زمینه از کارشناسان مجرب کمک بگیرید. مهاجرت کردن به کشور فنلاند نیز شرایط و روش‌های خاص خود را دارد. تنها در صورتی که با این شرایط و مقررات آشنایی کاملی داشته باشید می‌توانید به‌سادگی روند مهاجرت خود را پیگیری کنید. اگر به‌تازگی هدف نهایی خود را مهاجرت به کشور فنلاند قرار داده‌اید، ادامه این متن را از دست ندهید تا به بررسی شرایط مهاجرت بپردازیم.

روش‌های مختلف مهاجرت به کشور فنلاند

شرایط مهاجرت به فنلاند شامل شناخت روش‌های مهاجرت به این کشور است. امروزه روش‌های مختلفی برای مهاجرت به فنلاند وجود دارد که هر یک دارای راه‌کارها و مسیرهای خاص خود هستند. در این بخش به برخی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم.

مهاجرت برای ادامه تحصیل

این روش را می‌توان گزینه‌ای عالی برای افرادی دانست که قصد دارند در یکی از برترین کشورهای اروپایی ادامه تحصیل داشته باشند. شما می‌توانید تقریباً در هر مقطعی برای ادامه تحصیل در کشور فنلاند درخواست خود را ارائه کنید.

اولین پارامتری که باید در این رابطه در نظر گرفته شود،‌ موسسه یا مرکزی است که قصد دارید در آن به ادامه تحصیل بپردازید. در واقع دریافت پذیرش مناسب یا اپلای کردن گزینه‌ای فوق‌العاده مهم در این رابطه به‌شمار می‌رود. با ادامه تحصیل در این کشور می‌توانید از سیستم آموزشی عالی فنلاند بهره‌مند شوید.

همان‌طور که می‌دانید این سیستم آموزشی به عنوان بهترین سیستم آموزشی موجود در قاره اروپا شناخته شده که بسیاری از افراد آن را با مواردی همچون سیستم آموزشی ایالات متحده آمریکا مقایسه می‌کنند. دلیل این امر، وجود مدارس و دانشگاه‌هایی است که رتبه‌ خوبی در سطح جهانی دارند.

مهاجرت از روش تحصیلی به شما اجازه می‌دهد تا پس از پایان روند تحصیل ویزای‌ خود را به یک ویزای کاری تبدیل کرده و به اقامت در فنلاند ادامه دهید. در واقع شرایط مهاجرت با کمک این روش نسبتاً راحت است، اما باید به فکر پرداخت هزینه‌های دانشگاه نیز باشید.

اگر در گذشته در مسابقات علمی بین‌المللی رتبه خوبی را کسب کرده‌اید و یا توانسته‌‌اید چندین اختراع را به ثبت برسانید، می‌توانید انتظار داشته باشید که دانشگاه‌های کشور فنلاند با پرداخت بورسیه، کلیه هزینه‌های زندگی و تحصیل شما را تحت پوشش در بیاورند. البته به یاد داشته باشید که این بورسیه‌ها تعداد محدودی دارند و تنها به بهترین افراد ارائه می‌شوند.

به‌طور کلی باید گفت که شرایط مهاجرت تحصیلی به کشور فنلاند برای بسیاری از جوانان ایرانی فراهم است. جالب است بدانید که بسیاری از دانشگاه‌های این کشور به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند و به‌همین دلیل عموماً نیازی به یادگیری زبان فنلاندی وجود ندارد.

شرایط مهاجرت | برای مهاجرت باید چه شرایطی داشته باشیم؟

شرایط مهاجرت کاری به فنلاند

شرایط مهاجرت کاری به فنلاند از جمله موضوعاتی است که کاربران همواره پرسش‌های متعددی را در مورد آن بیان می‌کنند. به‌منظور استفاده از این روش مهاجرتی باید به فکر دریافت یک پیشنهاد کاری باشید. این پیشنهاد کاری باید از سوی کارفرمایان فنلاندی برای شما ارائه شود.

کارفرمای فنلاندی باید به این امر اشاره کند که تنها شما را به‌عنوان یک کارمند یا کارگر مناسب جهت تکمیل روند مدنظر خود قبول دارد. استفاده از این روش نیز از مزایای خاصی برخوردار است.

از جمله این‌که به شما یک مجوز فعالیت یا اجازه کار داده می‌شود. علاوه بر این، سطح درآمد‌ها در این کشور بالا است و به‌همین جهت می‌توانید خیلی راحت به اهداف مالی خود دست پیدا کنید.

البته به‌منظور دریافت چنین پیشنهاد‌های کاری باید ثابت کنید که یک نیرو با پتانسیل بالا هستید. به‌عنوان مثال داشتن رزومه کاری مناسب در این رابطه از اهمیت بالایی برخوردار است. بهره‌گیری از سایت‌های کاریابی نیز در این زمینه به شما کمک زیادی خواهد کرد.

نکته مهمی که در رابطه با شرایط مهاجرت در این روش می‌توان به آن اشاره کرد، عدم وجود محدودیت سنی است. در واقع برای مهاجرت کاری عموماً محدودیت سنی خاصی بیان نمی‌شود، زیرا فنلاند در همه زمینه‌ها به نیروی کاری ماهر و متخصص نیازمند است.

در این روش کاری اکثر امور بر عهده کارفرما است. به عنوان مثال کارفرما باید شش ماه مداوم در اتحادیه اروپا به دنبال یک نیروی کاری مناسب بگردد و تنها در صورتی که چنین نیرویی را پیدا کرد می‌تواند درخواست خود را در این زمینه به شما ارائه کند.

مهاجرت به کمک سرمایه‌گذاری

شرایط مهاجرت با استفاده از سرمایه‌گذاری نیز باید به‌طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانید مهاجرت مناسبی را به کشور فنلاند داشته باشید. در این روش راه‌کارهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید، اما معمولاً کلیه فعالان اقتصادی گزینه «ثبت شرکت» را انتخاب می‌کنند.

ثبت کردن شرکت در فنلاند خود شرایط منحصر به‌فردی دارد که در یک مقاله به‌طور کامل در مورد آن سخن گفته‌‌ایم. با استفاده از این روش مهم می‌توانید اموری هم‌چون فعالیت در بازارهای اقتصادی اروپایی را تجربه کنید که خود شامل درآمد بسیار مناسبی است.

برای سرمایه‌گذاری در این روش باید حتماً دارای یک بیزینس پلن عالی باشید. منظور از بیزینس پلن یک نقشه اقتصادی عالی است که نشان می‌دهد شما می‌توانید با عملکردهای اقتصادی خود سود بالایی را برای فنلاند به ارمغان بیاورید.

مورد دیگری که در حوزه مهاجرت سرمایه‌گذاری به فنلاند قرار می‌گیرد، خریداری ملک در این کشور است. اگر بتوانید یک ملک مناسب را در این کشور خریداری کنید می‌توانید به فنلاند مهاجرت کنید. البته توجه داشته باشید که در این روش اقامت دائم به ما داده نمی‌شود.

پیمودن مراحل فوق نیز باید حتماً با توجه به کلیه قوانین تعیین شده توسط دولت فنلاند صورت بگیرد. این همان موردی است که اکثر کاربران به آن دقت ندارند و به‌همین دلیل در مراحل اولیه مهاجرت خود دچار مشکلات متعددی می‌شوند.

شرایط مهاجرت | برای مهاجرت باید چه شرایطی داشته باشیم؟

شرایط مهاجرت از طریق ازدواج

شرایط مهاجرت با کمک ازدواج چندان پیچیده نیست. شما باید حتماً با فردی ازدواج کرده باشید که تابعیت کامل کشور فنلاند را دریافت کرده باشد. در این روش باید ازدواج شما به روش‌های مختلفی به اثبات برسد. به‌عنوان مثال علاوه بر مدارک رسمی ازدواج شما با شریکتان لازم است که در چندین مصاحبه مختلف نیز به شکل جداگانه حضور داشته باشید.

در این مصاحبه‌ها موارد متعددی همچون نحوه آشنایی شما، زندگی در کنار هم، خصوصیات هر یک از طرفین و موارد مشابه مورد سوال قرار می‌گیرد. دلیل این امر جلوگیری از ارائه اقامت به ازدواج‌های غیرواقعی است.

سایر روش‌ها

شرایط مربوط به سایر روش‌های مهاجرت به فنلاند از جمله پناهندگی و یا تولد چندان اهمیت ندارند. زیرا عموماً این دو روش پیچیدگی‌های قانونی بسیاری دارند و نهایتاً نیز به نتیجه مناسبی نمی‌رسند. به‌عنوان مثال اگر به دنبال روش مهاجرت پناهندگی هستید، توصیه می‌کنیم حتماً در تصمیم خود تجدید نظر داشته باشید.

مهاجرت به کمک پناهندگی در نود درصد موارد شکست می‌خورد. کشورهایی همچون فنلاند عموماً به دنبال چنین افرادی نیستند و به‌همین دلیل در اکثر شرایط با پرونده شما به‌طور کامل مخالفت می‌شود.

در این‌صورت تنها راه چاره شما بازگشت به کشور است که طبیعتاً نتیجه مناسبی به‌شمار نمی‌رود. بنابراین توصیه می‌کنیم که چنین مواردی را به‌عنوان اولویت در نظر نگیرید.

 

لزوم استفاده از مشاوران

توجه داشته باشید که بررسی شرایط مهاجرت شما به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در واقع شناخت میزان شانس پرونده مهاجرتی شما تنها باید توسط مشاورانی صورت بگیرد که در این زمینه دارای تجربه کافی هستند. در غیر این‌صورت نمی‌توانید انتظار تسریع روند مهاجرت خود را داشته باشید.

مشاورانی که در این زمینه از تجربه بالایی برخوردار هستند می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکل خاصی روند مهاجرت شما را پیگیری کرده و به پرسش‌هایتان پاسخ دهند. طبیعتاً این موضوع نتایج بسیار مناسبی هم‌چون کاهش مدت زمان مورد نیاز برای دریافت ویزا را خواهد داشت.

مهم نیست به‌دنبال چه نوع راه‌کار مهاجرتی خاصی هستید، زیرا در هر صورت تنها مشاوران ویژه می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. موسسه فنلاندکیو با چندین سال تجربه در حوزه ارائه خدمات مناسب در این رابطه بهترین گزینه ممکن برای شما کاربران گرامی است.

با بهره‌گیری از دانش مشاوران ما و تلاش خود شما، روند مهاجرت به کشور فنلاند از آن‌چه که تصورش را می‌کنید بسیار راحت‌تر خواهد بود. تنها کافی است با ما همراه شوید تا پی ببرید که فنلاندکیو همواره به‌عنوان انتخاب نخست کاربران معرفی شده است.

سخن پایانی

شرایط مهاجرت به کشور فنلاند در چند سال اخیر بسیار راحت‌تر از گذشته شده است. دلیل این موضوع را می‌توان نیاز فنلاند به نیروی کار جوان و همچنین افرادی دانست که قصد دارند اقتصاد این کشور را به سمت دروازه‌های جدیدی انتقال دهند.

برخلاف تصور بسیاری از افراد، مهاجرت به کشور فنلاند بدون بهره‌گیری از دانش متخصصان فعال در این زمینه عملاً امکان‌پذیر نخواهد بود. دلیل این موضوع نیز به مواردی همچون پیچیده بودن قوانین و مقررات تعیین شده توسط دولت کشور فنلاند برمی‌گردد.

البته لازم نیست نگرانی خاصی داشته باشید. کارشناسان موسسه فنلاندکیو که به‌عنوان بهترین موسسه فعال در حوزه مهاجرت به فنلاند نیز شناخته می‌شود می‌توانند به شما در این زمینه یاری برسانند. اگر قصد مهاجرت به کشور فنلاند را دارید، حتماً با ما در تماس باشید.

این مقاله را به اشتراک بزارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *