هتل های فنلاند

بهترین هتل های فنلاند کدام‌اند؟

یکی از زیباترین مقاصد سفر برای گذراندن تعطیلات و مهاجرت، کشور فنلاند است که می‌توان برای اقامت یکی از هتل‌ های فنلاند را رزرو کرده و از حضور دیر این کشور لذت برد. با سفر به فنلاند می‌توانید از هلسینکی، طبیعت خیره کننده، جنگل‌ها و دریاچه‌های این کشور دیدن کنید. کلبه های چوبی دنج که به سونای معمولی مجهز هستند، به عنوان یک اقامتگاه ایده آل گزینه خوبی برای گذراندن اوقات شما خواهد بود. روزهای خود را می‌توانید به ماهیگیری، پیاده روی، دوچرخه سواری و قایق سواری در دریاچه سپری کنید. جالب است بدانید در فنلاند قانون حق دسترسی عمومی اعمال می‌شود. این قانون به همه این حق را می‌دهد که توت و قارچ‌ها را چیده و تقریباً در هر جایی چادر بزنند.

چه زمانی باید به فنلاند سفر کرد؟

فنلاند یکی از بهترین مکان های روی زمین برای دیدن شفق‌های قطبی است. این شفق‌ها بیش از 200 شب در سال در لاپلند فنلاند ظاهر می‌شوند. بهترین زمان برای دیدن شفق قطبی بین اکتبر و مارس است. شفق قطبی ممکن است برای چند دقیقه یا بیشتر شب قابل مشاهده باشد، اما همین زمان به قدری خیره کننده است که ارزش انتظار شما را خواهد داشت.

سرزمین هزار دریاچه در ماه‌های تابستان به خصوص در جنوب کشور می‌تواند به طرز شگفت آوری گرم باشد. اگر می‌خواهید در تعطیلات شنا کنید، تابستان بهترین زمان برای سفر به فنلاند است. با حداکثر دمای بین 27 تا 30 درجه سانتی‌گراد، دریاچه‌های محبوب و متعدد داخلی برای شنا مناسب بوده و می‌توانند لحظات شگفت انگیزی را خلق کنند. دریاچه‌ها از ژوئن تا آگوست به دمای آب دلپذیر تا 25 درجه سانتی‌گراد می‌رسند. سه ماه تابستان به طور کلی بهترین زمان برای سفر به فنلاند در نظر گرفته می‌شود. شب های به اصطلاح سفید که حتی در شب هم خورشید غروب نمی‌کند جذابیت خاصی را ایجاد می‌کند. اکثر مسافران تابستانی با ماشین شخصی خود یا ماشین کرایه‌ای فنلاند در این کشور به گردش می‌پردازند.

زمان سفر فنلاند زیباترین فعالیت‌ها در زمستان
زمان سفر فنلاند زیباترین فعالیت‌ها در زمستان

زمان سفر فنلاند: زیباترین فعالیت‌ها در زمستان

با وجود اینکه فصل تابستان و بهار می‌تواند بسیار جذاب باشد، اما زمستان هم جذابیت‌های خاص خود را دارد. زمستان‌ها در نیمه شمالی فنلاند طولانی است که این موضوع برای گردشگران بسیار جالب است. از اکتبر تا می بیشتر مناطق کشور پوشیده از برف است و در طول شب‌های قطبی دمای هوا می‌تواند تا منفی 40 درجه سانتی‌گراد کاهش یابد. در فصل زمستان فعالیت‌های تفریحی جذابی در فنلاند وجود دارد. بیش از 70 منطقه اسکی کوچک در سراسر کشور وجود دارد که بسیار ساکت‌تر از همتایان خود در کوه های آلپ هستند.

با توجه به این واقعیت که فنلاند کشوری نسبتاً هموار است، اسکی برای بسیاری از ورزشکاران اولویت اصلی است. مسیرهای به ظاهر بی پایانی که با چشم انداز فوق العاده، رویای هر اسکی باز مشتاقی است. مسیرهای متعدد، زمین مناسب برای افراد مبتدی تا ورزشکار حرفه‌ای سبب شده که فنلاند برای انجام ورزش‌های زمستانی جز بهترین گزینه‌ها باشد. توصیه می‌کنیم که بازدید از رووانیمی را از دست ندهید، جایی که بابانوئل در تمام طول سال در دهکده کریسمس منتظر شماست.

کجا باید بمانید؟

اگر سفر شما کوتاه است و وقت نمی‌کنید برای مدت زمان طولانی در فنلاند بمانید، توصیه می‌کنیم لاپلند فنلاند را از دست ندهید. اولین جایی که بعد از رسیدن به فنلاند می‌تواند شما را مجذوب خود کند، لاپلند است که انواع مناظر خیره کننده و تفریحات مختلف را در خود جای داده است. لاپلند فنلاند در بالای دایره قطب شمال قرار گرفته و مملو از اقامتگاه‌های استثنایی است که امکان لذت بردن از مناظر زیبای زمستانی را فراهم می‌سازد. آیا رویای گذراندن شب را در یک اتاق شیشه‌ای، یک کلبه چوبی سنتی فنلاندی یا یک کلبه خانه درختی لوکس در قطب شمال را دارید؟ لاپلند فنلاند مکانی ایده آل برای تعطیلات زمستانی است. این منطقه با هوای پاک، مناطق با آلودگی نوری کم یا بدون آلودگی نوری و تعداد زیادی هتل منحصر به فرد، شانس زیادی به شما می‌دهد تا در آن به تماشای شفق قطبی بنشینید.

Saariselkä یک شهر تفریحی کوچک در لاپلند فنلاند است. در این شهر می‌توانید قطب شمال واقعی، مناطق بیابانی و پارک‌های ملی را از نزدیک مشاهده کنید. هر سال زمین‌های Saariselkä پوشیده از برف سفید بوده و مرکز اسکی آن شمالی ترین مرکز اروپا است.

Saariselkä
Saariselkä

پایتخت، هلسینکی

هلسینکی به عنوان پایتخت فنلاند و تنها شهر این کشور با بیش از 500000 نفر جمعیت، ارزش بازدید در تمام طول سال را دارد. این شهر در بخش مرکز فرهنگی و تاریخی کشور قرار گرفته و به همین دلیل پر از مناظر جالب برای گردشگران است. هلسینکی جز مکان‌هایی است که می‌تواند بهترین خاطرات را برای شما بسازد. علاوه بر بازدید از خود شهر، می‌توانید از قلعه باشکوه Suomenlinna که در جزیره‌ای کوچک در مقابل شهر قرار دارد، بندر و کلیسای جامع معروف با گنبد فیروزه‌ای آن هم دیدن کنید.

رووانیمی

رووانیمی که در دایره قطب شمال قرار دارد، پایتخت لاپلند فنلاند است. این شهر به عنوان خانه بابانوئل و گوزن‌ها شناخته شده است. رووانیمی توسط جنگل‌ها احاطه شده و برای انجام تفریحات زمستانی عالی است زیرا در این منطقه تقریباً می‌توانید تمام فعالیت های زمستانی را با تمام هیجان آن‌ها تجربه کنید.

لیست هتل های فنلاند

در ادامه به معرفی هتل های فنلاند خواهیم پرداخت که می‌توانید در طول سفر خود یکی از آن‌ها را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

استراحتگاه آپوکا
استراحتگاه آپوکا
  1. استراحتگاه آپوکا

نزدیکترین فرودگاه: رووانیمی

یک هتل ویژه برای: دوست‌داران طبیعت، خانواده‌ها، علاقمندان به فعالیت‌های زمستانی

کارهایی که باید انجام دهید: به تماشای شفق قطبی نشسته و سونای یخی را امتحان کنید.

یکی از خاص‌ترین هتل های فنلاند ، هتل Apukka Resort است که اقامت در آن می‌تواند بهترین تجربه زندگی هر شخصی باشد. تصور کنید در داخل اتاق خود نشسته و از زیر سقف شیشه‌ای اتاق شفق قطبی را مشاهده می‌کنید؛ بدون شک این لحظات خاطره فراموش نشدنی برای شما خواهد ساخت. این هتل دقیقاً در مدار قطب شمال و بین دو دریاچه خارج از رووانیمی قرار دارد. این مکان که در جنگل تایگا پنهان شده است، مکانی استثنایی برای دیدن شفق قطبی است.

Apukka Resort انواع مختلفی از اقامت را ارائه می‌دهد. زیباترین اقامت این هتل، کلبه‌های Komsio است. این کلبه‌ها به طور خاص طراحی شده و از فرهنگ باستانی لاپلند آمده‌اند. با رزرو این اتاق شما هر شب مستقیماً زیر آسمان پرستاره که از یک سقف شیشه‌ای قابل دیدن است، می‌خوابید.

هتل های فنلاند هتل Arctic Tree House
هتل های فنلاند هتل Arctic Tree House
  1. هتل Arctic Tree House

  • نزدیکترین فرودگاه: رووانیمی
  • گزینه عالی برای: ماه عسل، سفرهای لوکس، علاقمندان به فعالیت‌های زمستانی
  • کارهایی که باید انجام دهید: در رستوران Rakas، رستوران اختصاصی Arctic TreeHouse، بهترین غذاهای فنلاندی را میل کنید

اگر به معماری علاقه‌مند هستید و رویای گذراندن یک شب را در اتاقی شیک با دیوارهای چوبی را دارید، از اقامت در خانه درختی هتل Arctic لذت خواهید برد. هتل Arctic TreeHouse به دلیل ترکیب منحصر به فرد خود از راحتی مجلل در میان طبیعت آرام قطب شمال مشهور است. در این هتل با اقامت در بالای درختان بهترین شانس برای دیدن شفق قطبی از پنجره اتاق خود را دارید. اگر با کودکان خود سفر می‌کنید، بازدید از پارک جادویی سانتا لحظات خوشی را برای آن‌ها خواهد ساخت. برای بازدید از این پارک جادویی تنها کافی‌ست یک پیاده روی کوتاه از Arctic TreeHouse انجام دهید. در پارک جادویی می‌توانید سرگرمی‌های شاد کریسمس را انجام داده و با بابانوئل ملاقات کنید.

هتل های فنلاند Arctic Circle Wilderness Lodge
هتل های فنلاند Arctic Circle Wilderness Lodge
  1. Arctic Circle Wilderness Lodge

  • نزدیکترین فرودگاه: رووانیمی
  • انتخابی مناسب برای: دوست‌داران طبیعت، مسافرانی که به دنبال آرامش هستند، علاقمندان به فعالیت‌های زمستانی.
  • کارهایی که باید انجام دهید: در سونای سنتی فنلاندی آن استراحت کنید.

اگر به دنبال مکانی آرام برای اقامت در منطقه رووانیمی هستید، لج Arctic Circle Wilderness Lodge بهترین مقصد است. این اقامتگاه با قرار گرفتن در روبروی رودخانه راودانجوکی و در وسط جنگل کاج، مکان مناسبی برای لذت بردن از طبیعت در سکوت کامل است. کلبه‌های پانوراما از کاج محلی ساخته شده و با یک پنجره بزرگ قرار گرفته در آن، می‌توانید زمانی که در یک اتاق گرم هستید تا حد امکان به طبیعت نزدیک شوید.

در زمستان این هتل، مکان عالی برای تماشای شفق قطبی و شرکت در فعالیت‌های زمستانی است. با حیوانات قطب شمال ملاقات کرده و مناظر برفی فنلاند را در سورتمه سواری با سگ یا گوزن شمالی کشف کنید. این هتل یک تجربه فوق العاده برای شما رقم خواهد زد و علاوه بر طبیعت شما می‌توانید از نزدیک با حیوان قطبی مورد علاقه خود آشنا شوید.

هتل وایلدرنس ایناری
هتل وایلدرنس ایناری
  1. هتل وایلدرنس ایناری

  • نزدیکترین فرودگاه: ایوالو
  • مناسب برای: خانواده‌ها، دوست‌داران طبیعت، علاقمندان به فعالیت‌های زمستانی

ایناری در شمال دور بین نروژ و روسیه واقع شده است. این منطقه یک مکان عالی برای فعالیت در فضای باز و بازدید از قطب شمال است. این منطقه به دلیل فرهنگ سامی و طبیعت منحصربفرد خود شناخته شده و گفته می‌شود که گوزن در این منطقه بیش از جمعیت انسانی آن است. بالاتر از دایره قطب شمال، درست خارج از شهر کوچک سامی Inari، استراحتگاه زیبای Wilderness Hotel Inari قرار دارد. این اقامتگاه که در کنار دریاچه لاپیش ایناری قرار دارد، اقامتی در کلبه‌های آرورا با سقف شیشه‌ای، اتاق‌های روستایی یا کلبه‌های چوبی با دکوراسیون الهام‌گرفته از قرار گرفته است. این هتل جز بهترین هتل های فنلاند بوده و مکان عالی برای فعالیت در فضای باز و تماشای شفق قطبی است. رستوران هتل غذاهای لاپی را در فضایی دنج با منظره دریاچه یخ زده ارائه می‌دهد.

هتل Kakslauttanen Arctic 
هتل Kakslauttanen Arctic
  1. هتل Kakslauttanen Arctic

  • نزدیکترین فرودگاه: ایوالو
  • مناسب برای: خانواده‌ها، فعالیت‌های زمستانی
  • کارهایی که باید باید انجام دهید: سافاری با گوزن یا هاسکی را از دست ندهید

هتل Kakslauttanen Arctic از دهه 1970 تاسیس شده و از آن زمان تاکنون مورد علاقه مسافران مختلفی از سراسر جهان بوده است.Kakslauttanen یکی از بزرگترین استراحتگاه‌های شیشه‌ای با حداکثر ظرفیت بیش از 800 نفر است. این هتل احتمالاً مشهورترین استراحتگاه زمستانی فنلاند در سطح بین المللی است. این اقامتگاه با طراحی داخلی خاص جذابیت خاص خود را دارد. در طول اقامت خود در Kakslauttanen می‌توانید فعالیت‌های زمستانی مختلف کشور فنلاند را امتحان کنید.

هتل وایلدرنس مووتکا
هتل وایلدرنس مووتکا
  1. هتل وایلدرنس مووتکا

  • نزدیکترین فرودگاه: ایوالو
  • مناسب برای : ماه عسل، دوست‌داران طبیعت، خانواده‌ها، فعالیت‌های زمستانی
  • کارهایی که باید انجام دهید: ماهیگیری روی یخ در دریاچه

اگر می‌خواهید از شلوغی شهر دور شوید و بیشتر به یک استراحتگاه صمیمی با کمی تجمل علاقه دارید، هتل Wilderness Muotka مکانی عالی برای شماست. حتی رفتن به هتل هم هیجان انگیز بوده و مسیر بسیار خاصی دارد. جاده کوتاه این هتل واقعا جادویی است و در کنار اقامت در اتاق‌های زیبا، مجموعه‌ای از فعالیت‌های زمستانی مرتبط با طبیعت در اختیار شما قرار می‌گیرند.

هتل kämp
هتل kämp
  1. هتل kämp

یکی از لوکس‌ترین هتل های فنلاند هتل کمپ است که در آن انواع امکانات رفاهی پنج ستاره را تجربه خواهید کرد. چیزی که این هتل را از سایر هتل‌ها متمایز می‌سازد، معماری خاص آن است و از امکانات قرار گرفته در این هتل می‌توان به سونا، رستوران، سالن ورزشی، استخر و … اشاره کرد.

  1. هتل Haven

یکی دیگر از هتل‌های لوکس پایتخت فنلاند، هتل Haven است که می‌تواند برای سفرهای کاری و خانوادگی انتخابی ایده‌آل باشد. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی فنلاند نزدیک بوده و می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد از نقاط مختلف شهر دیدن کنید. علاوه بر آن رستوران هتل Haven دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و در آن می‌توان انواع غذاهای فنلاندی و بین المللی را امتحان کرد.

هتل های فنلاند Glo Art
هتل های فنلاند Glo Art
  1. هتل Glo Art

اگر منظره هتل برای شما اهمیت زیادی دارد و ترجیح می‌دهید به جای شهرهای شمالی در منطقه شهر پر رفت و آمد ساکن باشید، هتل Glo Art انتخابی عالی برای شما خواهد بود. این هتل جز هتل‌های چهار ستاره فنلاند بوده و معماری بسیار خاصی دارد که به سبک کلاسیک طراحی شده است.

  1. هتل Rantapuisto

اگر ترجیح می‌دهید در هتلی ارزان قیمت‌تر اقامت داشته باشید، به شما هتل Rantapuisto را پیشنهاد می‌دهیم. این هتل سه ستاره بوده و قیمت پایین‌تر نسبت به هتل‌های پنج ستاره دارد. فضای چوبی آن حس بسیار خاصی به شما منتقل خواهد کرد و حتی فضای داخلی خود هتل هم به قدری زیباست که به جذابیت سفرتان خواهد افزود. اگر در تابستان به هتل سفر کنید، می‌توانید در محوطه آن به دوچرخه سواری پرداخته و لحظات خوشی داشته باشید.

هتل Rantapuisto
هتل Rantapuisto

 

این مقاله را به اشتراک بزارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *