تحصیل در فنلاند

از پاییز 2023 دبیرستان رو در فنلاند به زبان سوئدی ادامه بده !

در این مطلب قصد داریم یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین خدمات فنلاندکیو را معرفی کنیم: تحصیل در دبیرستان به زبان سوئدی! در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه ارسال درخواست این موقعیت تحصیلی هم آشنا شوید.

تحصیل در دبیرستان به زبان سوئدی

همان‌طور که می‌دانید کشور فنلاند در همسایگی کشور سوئد قرار دارد و اگر به تاریخ این دو کشور نگاه کنیم تا سال 1809 فنلاند جزو پادشاهی سوئد به شمار می‌رفت و بعد از آن تحت حکومت شوروی قرار گرفت تا اینکه در سال 1920 استقلال فنلاند از روسیه رقم خورد.به خاطر همین نزدیکی جغرافیایی و البته فرهنگی‌ای که بین سوئد و فنلاند وجود دارد می‌توان گفت زبان سوئدی در واقع زبان دوم مردم فنلاند به شمار می‌رود. همین نزدیکی و اختلاط فرهنگی و زبانی باعث شده در فنلاند مراکز آموزشی به زبان سوئدی همچنان فعالیت داشته باشند. به تازگی شرکت مهاجرتی فنلاندکیو با چند دبیرستان سوئدی که در کشور فنلاند فعالیت می‌کنند قراردادی امضا کرده است که به واسطه‌ی این قرارداد تا تاریخ 27 فوریه (7 اسفند) مهلت برای ثبت‌نام دبیرستان در سال تحصیلی 2023 فراهم شده است. شما بعد از طی مراحل و ثبت‌نام در این پروژه 5 ماه فرصت دارید که زبان سوئدی یاد بگیرید و از امکان تحصیل رایگان برخوردار شوید.
تحصیل در دبیرستان به زبان سوئدی
تحصیل در دبیرستان به زبان سوئدی
 

ارسال درخواست برای تحصیل در دبیرستان به زبان سوئدی

تیم فنلاندکیو در تمام مراحل از جمله مصاحبه‌ی انگلیسی، یادگیری زبان سوئدی و امور اداری اپلای برای دبیرستان در کنار شماست تا شما به راحتی و در کمترین زمان ممکن محل تحصیل جدید خود در فنلاند را بشناسید. در اینجا خلاصه‌ای از مراحلی که پیش رو دارید را عنوان می‌کنیم و در صورتی که سوالی داشته باشید همکاران ما از طریق راه‌های ارتباطی در خدمت شما خواهند بود.
  1. مرحله‌ی اول مصاحبه‌ی انگلیسی است. سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای این مصاحبه آیلتس 6 یا معادل آن است اما در نهایت نیازی به ارائه‌ی مدرک زبان نیست.
  2. بعد از پذیرش در مصاحبه-که ما به شما کمک می‌کنیم این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید-کلاس سوئدی شما آغاز خواهد شد. در واقع تحصیل رایگان در این دبیرستان‌ها دقیقا به خاطر این است که تحصیل به زبان سوئدی است و این پیش‌نیاز اصلی شرکت در این پروژه است.
  3. اما مرحله‌ی سوم مصاحبه با مدرسه در ماه مارچ(فروردین-اردیبهشت) است و بعد از پذیرش در این مصاحبه در کارهای مربوط به امور اقامت و اپلای همراه شما خواهیم بود تا در مرداد 1402 در شادترین کشور جهان سر کلاس نشسته باشید.
برای اینکه تصویر ذهنی درست‌تری در مورد کشور فنلاند و مزایا و ویژگی‌های آن و مدارس این کشور پیدا کنید پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

این مقاله را به اشتراک بزارید :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *