کمپ تابستانی فنلاندکیو

کمپ تابستانی فنلاندکیو

کمپ تابستانی فنلاندکیو، برنامه‌ای هیجان‌انگیز برای دانش‌آموزانی است که قصد مهاجرت و اقامت تحصیلی در فنلاند را دارند. کمپ فنلاندکیو مختص دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله‌ای است که قصد دارند با زندگی در فنلاند و فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوند. شرکت در این کمپ 13 روزه فنلاندکیو به شما فرصت کشف فنلاند قبل از مهاجرت تحصیلی به این کشور را خواهد داد.

فنلاندکیو دانش‌آموزان را برای شروع یک زندگی عالی آماده می‌کند. در این برنامه تفریحی و آموزشی، دانش‌آموزان بازدیدی از شهرها و جاذبه‌های گردشگری فنلاند خواهند داشت تا بتوانند با مردم محلی ارتباط برقرار کنند و اطلاعات بیشتری در مورد فرهنگ و آداب این کشور کسب کنند. همچنین فعالیت‌های دیگری نظیر کلاس‌های مهارتی، پروژه‌های استارتاپی و تفریح‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است تا دانش‌آموزان تجربه‌های مختلفی را کسب نمایند.

در واقع این کمپ، یک برنامه کامل است که شرکت کنندگان فرصت تجربه عملی ورود به دنیای استارتاپ را خواهند داشت و در کنار آن می‌توانند مهارت‌های حل مسئله، کار تیمی، رهبری و خلاقیت خود را بهبود بخشند. بنابراین در صورتی‌که شادترین کشور جهان را به‌عنوان مقصد مهاجرت تحصیلی خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با شرکت در این کمپ تابستانی، هر آن‌چه که برای زندگی در فنلاند لازم است بدانید را از نزدیک لمس کنید!

کمپ تابستانی فنلاندکیو
کمپ تابستانی فنلاندکیو

کمپ تابستانی فنلاندکیو برای چه کسانی مناسب است؟

این کمپ آموزشی و تفریحی برای تمام دانش‌آموزان 12 تا 18 ساله‌ای که توانایی مکالمه به زبان انگلیسی دارند، مناسب است.

طول کمپ آموزشی- تفریحی فنلاندکیو چقدر خواهد بود؟

تاریخ شروع کمپ 10 جولای 2023 خواهد است و تا 23 جولای ادامه دارد. بنابراین طول سفر دانش‌آموزان به فنلاند، 2 هفته خواهد بود.

مقصد کمپ تابستانی کجا خواهد بود؟

دانش‌آموزان در ساری‌یَروی (به فنلاندی: Saarijärvi) مستقر خواهند شد و بخش اصلی کمپ در این مکان خواهد بود. البته طبق برنامه طراحی شده، دانش‌آموزان به سایر شهرهای فنلاند نیز سفر خواهند داشت و از جاذبه‌های مختلفی بازدید خواهند کرد.

Saarijärvi یک شهرک خیره‌کننده و پر جنب‌وجوش در فنلاند مرکزی است که به‌دلیل طبیعت بکر و زیبایی بی‌نظیری که دارد مشهور است. دریاچه‌ها، اسکله‌ها و محیط آرامی که این شهرک دارد همواره توانسته است توریست‌های زیادی را به خود جذب کند. در طول کمپ 13 روزه فنلاندکیو زیبایی‌های این منطقه را از نزدیک مشاهده خواهید کرد.

هزینه کمپ تابستانی فنلاندکیو
هزینه کمپ تابستانی فنلاندکیو

هزینه کمپ تابستانی فنلاندکیو شامل چه مواردی خواهد بود؟

هزینه‌ای که شما برای کمپ تابستانی پرداخت می‌کنید، شامل موارد زیر خواهند بود:

  • هزینه اسکان و وعده‌های غذایی در این دو هفته
  • هزینه منتورها (مربیان) استارتاپ
  • هزینه کلیه سفرهای داخل فنلاند
  • هزینه ورودی تمام مقاصد و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده

تمامی این موارد در مبلغ کلی لحاظ شده است.

فعالیت‌های متنوع کمپ

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، در این کمپ دانش‌آموزان را برای زندگی در فنلاند آماده خواهیم کرد. به‌همین خاطر، فعالیت‌های متنوعی در نظر گرفته شده است تا دانش‌آموزان بتوانند تجربه‌های متفاوتی را در این سفر 2 هفته‌ای کسب نمایند.

برخی از فعالیت‌ها عبارتند از:

  • کلاس‌های آشپزی
  • گردش در طبیعت
  • اقامت در کلبه
  • ساخت صنایع دستی
  • شرکت در پروژه‌های استارتاپی
  • کلاس‌های هنری
  • کلاس موسیقی
  • هایکینگ

سفرهای داخلی کمپ

بازدید از شهرهای مختلف و جاذبه گردشگری فنلاند جزو اصلی‌ترین برنامه‌هایی است که برای آشنایی دانش‌آموزان با کشور فنلاند در نظر شده است.

سفرهای داخلی کمپ به شرح زیر است:

  • Jyväskylä (ییواسکیلا): ییواسکیلا بزرگ‌ترین شهر قسمت مرکزی فنلاند است که جاذبه‌های گردشگری متنوعی نیز دارد و دانش‌آموزان زیبایی‌های این شهر را از نزدیک مشاهده خواهند کرد.
  • پارک ملی Pyhä-Häkki: پارک ملی Pyhä-Häkki یکی از جنگل‌های قدیمی حفظ شده در جنوب فنلاند است. در واقع می‌توان گفت که این پارک ملی، بزرگترین منطقه جنگلی بکر باقی مانده در نیمه جنوبی فنلاند است.

دانش‌آموزان با هایکینگ (hiking) در این پارک درختان صنوبر و کاج 400 ساله‌ای را می‌بینند و می‌توانند از این منظره طبیعی جذاب لذت ببرند.

  • شهرک انکوسکی (Äänekoski): شهرک انکوسکی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری فنلاند محسوب می‌شود که دانش‌آموزان در این سفر، فرصت گشت‌وگذار در این شهرک را نیز خواهند داشت.
  • هلسینکی: هلسینکی یکی از جوان ترین شهر اروپایی و پایتخت کشور فنلاند است که یکی از بهترین شهرهای دنیا از نظر کیفیت زندگی نیز به شمار می‌رود. دانش‌آموزان به مدت 3 روز در هلسینکی اقامت دارند که در این مدت از کلیساها، کتابخانه Oodi، پارک اسپلانادی، مشهورترین بازار فنلاند (میدان بازار هلسینکی) و قلعه سیومنلینا بازدید خواهند داشت.

نحوه ثبت‌نام برای کمپ تابستانی فنلاندکیو

ثبت‌نام در کمپ تفریحی و آموزشی فنلاندکیو در چند مرحله انجام می‌شود:

مرحله اول:

دانش‌آموزان می‌توانند از تاریخ 16 ژانویه تا 30 می نسبت به ثبت‌نام اولیه کمپ تابستانی اقدام نمایند.

مرحله دوم:

در این مرحله اطلاعاتی که برای صدور بسته درخواست ویزا مورد نیاز است را باید در اختیار فنلاندکیو قرار دهید. برای این‌کار تنها کافیست فرم مربوط به ثبت‌نام را تکمیل نمایید. پس از دریافت بسته درخواست ویزا، باید ظرف 14 روز هزینه کامل کمپ را پرداخت کنید.

مرحله سوم:

پس از پرداخت هزینه و نهایی شدن ثبت‌نام، بایستی در وبینار مشاوره و درخواست ویزا (تاریخ 13 آپریل)  شرکت کنید. همچنین قبل از شروع کمپ، دو وبینار دیگر نیز در تاریخ 11 می و 13 جولای برگزار می‌شود که در این وبینارها هر آن‌چه که باید در مورد کمپ و سفر بدانید مورد بررسی قرار می‌گیرد. شرکت در تمامی وبینارها الزامی است.

توجه داشته باشید که تمام دانش‌آموزانی که قصد شرکت در این کمپ را دارند، باید تا تاریخ 30 می نسبت به اخذ ویزای خود اقدام کرده باشند.

هزینه کمپ تابستانی فنلاندکیو

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، مبلغی که شما پرداخت می‌کنید دربرگیرنده تمام هزینه‌های مربوط به اقامت، وعده‌های غذایی، سفرهای داخلی، ورودی مقاصد، هزینه مربیان و تمام فعالیت‌هایی است که در طول کمپ دانش‌آموز انجام می‌دهد.

نوع بلیط مهلت ثبت‌نام میزان تخفیف قیمت
استاندارد 30 می 2023 2,800 یورو
Early Bird 1 30 مارچ 2023 10% 2,520 یورو
Early Bird 2 30 آپریل 2023 5% 2,660 یورو

در صورتی‌که قصد مهاجرت تحصیلی به فنلاند و اقامت در این کشور را دارید، کمپ تابستانی 2023 فنلاندکیو فرصتی ویژه برای شماست تا این کشور را با شادی و نشاط خاصی که دارد، کشف کنید.

در این کمپ 13 روزه، دوستان مختلفی پیدا می‌کنید و به همراه آن‌ها در کنار کشف مهارت‌ها و فرهنگ جدید، لحظات خاطره‌انگیزی را خلق خواهید کرد.

لازم به ذکر است که شما عزیزان می‌توانید سوالات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.  فنلاندکیو در این مسیر همراه شما عزیزان خواهد بود. برای ثبت‌نام در کمپ روی این لینک کلیک کنید.

 

این مقاله را به اشتراک بزارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *