بهترین شغل ها در فنلاند کدام‌اند؟

فنلاند یکی از شادترین کشورها در جهان است. دلیل این موضوع، حقوق مناسب کارگران و به‌طور کلی زندگی عالی در این کشور محسوب می‌شود. در ادامه لیستی از بهترین شغل ها در فنلاند و میزان حقوق هر شغل به شکل ماهیانه را توضیح می‌دهیم.

جراحان

جراحان کار بسیار حساسی دارند، بنابراین باید مهارت‌های بالایی نیز داشته باشند. آن‌ها باید در حین انجام عمل جراحی بسیار دقیق عمل کرده و از اشتباهات پرهیز کنند. اگر می‌خواهید به عنوان یک جراح در فنلاند کار کنید، حداقل حقوق شما ۲۶۳۰۰ یورو در هر ماه خواهد بود.

قاضی

قضات مسئولیت بزرگی روی شانه‌های خود دارند. آن‌ها به دلیل طبیعت کارشان، می‌توانند حقوق بالایی داشته باشند. تصمیم‌گیری درباره سرنوشت پرونده بدون انجام هر گونه اشتباهی آسان نیست. یک قاضی موفق در فنلاند حقوقی در حدود ۶۰۰۰ تا ۲۲۱۰۰ یورو دریافت می‌کند.

استادان دانشگاه

استادی دانشگاه در فنلاند یکی از شغل‌های برتر درآمدزا محسوب می‌شود. با این‌حال، تبدیل شدن به یک استاد ممکن است بسیار چالش‌برانگیز باشد. برای رسیدن به موفقیت در این حرفه، باید به مدارج بالای علمی برسید. حقوق استادان دانشگاه از ۴۵۲۰ یورو شروع شده و تا ۱۲۶۰۰ یورو افزایش می‌یابد. این شغل یکی از مشاغل رایج در فنلاند برای خارجی‌هاست.

وکلای حقوقی

وکلا احترام زیادی در بین مردم دارند. آن‌ها پیشنهاداتی حقوقی به مشتریان خود می‌دهند و گزارش‌های جامعی را برای آن‌ها تهیه می‌کنند. اگر وکیلی کوشا باشید، می‌توانید درآمد بالایی به دست بیاورید. یک وکیل موفق می‌تواند افراد مختلف را حتی از احکام سنگین نیز نجات دهد. به عنوان یک وکیل در فنلاند، می‌توانید تا ۱۷۹۰۰ یورو درآمد کسب کنید.

مدیران بانک

مدیر بانک مسئول میلیون‌ها یورو سرمایه‌گذاری است. اگر مهارت‌های خوبی نداشته باشید، مدیریت مسائل مربوط به بانک چالش‌برانگیز است. چنانچه می‌خواهید به‌عنوان یک مدیر بانک در فنلاند فعالیت کنید، باید آمادگی برخورد با مسائل بحرانی را داشته باشید؛ حقوق این شغل ۱۶۰۰۰ یورو در هر ماه است.

برنامه‌نویسی و توسعه وب

یکی دیگر از بهترین شغل ها در فنلاند برنامه‌نویسی به‌شمار می‌رود. فنلاند به خاطر صنعت فناوری اطلاعات خود مشهور است. دولت این کشور یکی از بهترین محیط‌ها را برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای توسعه داده. بیش از ۷۰۰۰ فرصت شغلی برای برنامه‌نویسان در این حوزه در فنلاند وجود دارد.

حقوق متوسط برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان حدود ۳۴۱۱ یورو در ماه است. کار برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان ایجاد برنامه‌های کاملاً عملیاتی و نوشتن کد‌های مدنظر خواهد بود. آن‌ها برنامه‌های موجود را سازماندهی، ارتقاء و تعمیر می‌کنند.

بهترین شغل ها در فنلاند
بهترین شغل ها در فنلاند

تدریس در مهد کودک

سیستم آموزش ابتدایی در این کشور در سطح برتری قرار دارد. در حال حاضر تقاضا برای معلمان مهد کودک در فنلاند، به‌ویژه کسانی که انگلیسی صحبت می‌کنند، زیاد است. این حوزه ترکیبی از تدریس، آموزش و مراقبت محسوب می‌شود.

در فنلاند، تقاضا برای کارشناسان حوزه آموزش و مراقبت کودکان در سنین ابتدایی وجود دارد. فرصت‌های شغلی مختلفی در مراکز مراقبت روزانه و مهدکودک‌ها موجود هستند. یک معلم مهد کودک در ماه حقوقی به مبلغ ۳۱۵۰ یورو دریافت می‌کند.

حسابداری

حوزه حسابداری در فنلاند به سرعت در حال رشد است. تعداد زیادی از شرکت‌ها به حسابداران نیاز دارند. اگر بخواهیم درباره حقوق متوسط حرف بزنیم، یک حسابدار می‌تواند حدود ۴۰۰۰ یورو در ماه درآمد کسب کند. برای استخدام به‌عنوان حسابدار، نیاز به مدرک تحصیلی متناسب با این رشته دارید.

خلبانان هواپیما

خلبان بودن هیجان‌انگیز، سرگرم‌کننده و هم‌چنین چالش‌برانگیز است. به‌عنوان یک خلبان، شما مسئولیت زیادی نسبت به مردم و جان آن‌ها دارید. یک فرد باید از طریق آموزش‌های سخت و دشوار به درجه خلبانی برسد. ایمنی مسافران در این شغل امری ضروری است. فعالیت در این حرفه به شما کمک می‌کند تا ماهانه ۱۰۵۰۰ یورو درآمد کسب کنید. این مورد نیز یکی از بهترین شغل‌ها در فنلاند است.

مدیران اجرایی ارشد

مدیران اجرایی اصولاً مسئول موفقیت یا شکست کامل سازمان‌ها هستند. حقوق بالای آن‌ها به دلیل دامنه وسیع تأثیر و هم‌چنین مخاطرات مرتبط با فعالیت‌هایشان است. محدوده حقوقی برای یک مدیر اجرایی ۵۶۴۰ تا ۱۵۸۰۰ یورو خواهد بود.

مدیران بازاریابی

این افراد مسئول افزایش درآمد سازمانی‌اند. آن‌ها به‌طور مستقیم مسئول گسترش کسب و کار هستند و به همین دلیل (از آن‌جا که مسئولیت‌ خطیری بر عهده آن‌هاست)، درآمد بالایی دارند. این افراد حقوقی در حدود ۳۳۹۰ تا ۹۴۸۰ یورو در ماه دریافت می‌کنند.

فناوری اطلاعات (IT)

فنلاند، کشور لینوکس و شرکت نوکیا است. اگر کسی می‌خواهد در صنعت فناوری اطلاعات کار کند، این کشور مقصد جذابی برای او محسوب می‌شود. یک متخصص IT در فنلاند حدوداً ۴۷۱۰ یورو در ماه درآمد دارد. فنلاند در میان کشورهای پیشرو در فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در جهان قرار گرفته است. این کشور شرکت‌های معتبر جهانی را در بخش‌های مختلف ICT و دیجیتالی‌سازی میزبانی می‌کند که هدف آن‌ها رقابت در سطح جهانی محسوب می‌شود.

تدریس

تعداد روز افزون مدارس زبان خصوصی منجر به افزایش تقاضا برای معلمان TEFL (تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی) در فنلاند شده است. در این کشور فرصت‌های مختلفی برای تدریس انگلیسی به عنوان زبان دوم وجود دارد. افراد می‌توانند در مدارس خصوصی و دولتی کار پیدا کنند. شرایط ورود به حرفه معلمی در فنلاند شامل دریافت مدرک کارشناسی و گواهی TEFL است. حقوق یک معلم زبان انگلیسی در فنلاند حدوداً ۷۰۰ تا ۳۰۵۰  یورو در ماه است.

مهندسی

مورد بعدی در لیست بهترین شغل‌ها در فنلاند مهندسی است. مهندسان در بازار کار فنلاند بسیار محبوب هستند. افراد آماده و با تجربه در زمینه مهندسی، تعداد زیادی فرصت شغلی خواهند داشت. یک فرد مجرب که به عنوان مهندس در فنلاند فعالیت می‌کند معمولاً درآمدی حدود ۴۲۸۰ یورو در ماه دارد. حقوق مهندسان از ۱۹۷۰ یورو تا ۶۸۰۰ یورو متغیر است. فنلاند دارای سازمان‌های مهندسی نوآورانه است و آموزش‌های کیفی مناسبی در زمینه‌های مهندسی و فناوری ارائه می‌دهد.

فروش و بازاریابی

یک فرد فعال در حوزه فروش و بازاریابی در فنلاند به طور عمومی حدوداً ۵۲۶۰ یورو در ماه درآمد کسب می‌کند. حقوق در این حوزه از ۲۴۴۰ یورو تا ۸۷۲۰ یورو متغیر است. این افراد وظیفه رهبری تیم بازاریابی را بر عهده دارند. آن‌ها هم‌چنین تغییرات و ایده‌های جدیدی را برای بهبود محصولات و حفظ مشتریان‌ شرکت پیگیری می‌کنند.

مشاوران تجاری

کار اصلی آن‌ها ارائه مشاوره حرفه‌ای به شرکت‌ها جهت هدایت و ایجاد ارتباط بین مشتری و شرکت است. این افراد خیلی خوب در رابطه با مسائل خانوادگی، جامعه و اصولاً مسائل شغلی عمل می‌کنند. آن‌ها می‌توانند هر شرکتی را به رتبه‌های برتر برسانند. حقوق پایه یک مشاور تجاری حدود ۲۱۰۰ یورو در ماه است.

پزشکان عمومی

این افراد تمام بیماری‌ها و ناراحتی‌های معمول را درمان می‌کنند. در بعضی از موارد آن‌ها بیماران را به بیمارستان‌ها ارجاع می‌دهند (اگر موضوع بیش از حد پیچیده یا سخت باشد). پزشکان عمومی اطمینان می‌دهند که اعضای یک جامعه مورد درمان و مراقبت قرار می‌گیرند. حقوق متوسط یک پزشک عمومی ۴۹۷۰ یورو در ماه است.

بهترین شغل ها در فنلاند
بهترین شغل ها در فنلاند

شنوایی‌شنجی

افراد فعال در این حوزه از جدیدترین تکنولوژ‌ی‌ها استفاده کرده تا بتوانند اختلالات شنوایی، تعادل و سایر مشکلات مربوطه را تشخیص و درمان کنند. آن‌ها در کمک به افراد دارای اختلالات ارتباطاتی و هم‌چنین حل مشکل کم‌شنوایی، موفق هستند. حقوق این افراد از ۴۱۳۰  تا ۱۲۸۰۰ یورو در ماه متغیر است و می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین شغل‌ها در فنلاند یاد کرد.

دندان‌پزشکان

دندان‌پزشکان دندان‌های شما را بررسی و درمان می‌کنند. این افراد به حفظ بهداشت دهان و دندان جامعه کمک می‌کنند و بهترین راهنمایی‌ها را برای داشتن دندان‌های کامل و سالم به شما ارائه خواهند کرد. دندان‌پزشکان در فنلاند حقوق متوسطی حدوداً ۵۳۰۰ یورو در ماه دریافت می‌کنند و بیشترین میزان حقوقی که می‌توانند به دست بیاورند ۱۶۹۰۰ یورو در ماه است.

روانپزشک

این شغل شامل درمان افرادی با مشکلات روانی است. روانپزشکان به افرادی که از مشکلات روانی و روان‌شناختی رنج می‌برند، کمک می‌کنند. روانپزشکان مشکل را تشخیص داده و سپس بهترین درمان ممکن را برای آن پیدا می‌کنند. کار آن‌ها این است که اطمینان حاصل کنند بیمار با بهترین رویکرد درمان می‌شود. حقوق متوسط یک روانپزشک حدوداً ۵۷۹۰  یورو در ماه است.

پزشک کودکان

این پزشکان معمولاً با کودکان سر و کار دارند. یک پزشک کودکان باید از کار در کنار بچه‌ها لذت ببرد. این یکی از مشاغل با درآمد بالا در فنلاند محسوب می‌شود به‌ این دلیل که شغلی بسیار حساس است. یک پزشک کودکان باید به دانشگاه پزشکی رفته و دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا باشد. حقوق آن‌ها از ۵۰۳۰ یورو در ماه شروع می‌شود.

افراد فعال در داروخانه

آن‌ها نسخه‌ها را می‌خوانند و داروی مناسب را بر اساس توصیه پزشک ارائه می‌دهند. این افراد هم‌چنین راهنمایی درمانی خاصی را به بیماران ارائه می‌دهند؛ آن‌ها به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد و مشکلی که بیمار توصیف می‌کند را می‌توانند شناسایی کنند. حقوق متوسط چنین افرادی ۶۰۲۰  یورو در ماه است و یکی از بهترین شغل‌ها در فنلاند شناخته می‌شود.

داده‌شناس

داده‌شناسان برای شرکت‌ها و سازمان‌ها کار می‌کنند. این افراد الگوهایی را شناسایی می‌کنند که از آن‌ها می‌توان در تحقق اهداف شرکت استفاده کرد. داده‌شناسان از ابزارهای مختلف برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده می‌کنند و رویکردهای متفاوتی را برای اصلاح اشتباهات قبلی ارائه می‌دهند. مهارت آن‌ها متقاضیان زیادی دارد زیرا هیچ شرکتی قصد ضرر کردن ندارد، بلکه به دنبال سود است. حقوق متوسط یک داده‌شناس ۷۳۴۲ یورو در ماه است.

سخن پایانی

در این متن به بهترین شغل‌ها در فنلاند اشاره کردیم. همان‌طور که بیان شد، امروزه فعالیت‌های مختلفی در فنلاند به‌عنوان یک شغل مناسب شناخته می‌شوند. حقوق کلیه موارد گفته شده بالا است و به راحتی کفاف زندگی در این کشور را می‌دهد.

شما عزیزان می‌توانید به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با متخصصان ما در تماس باشید. ما مفتخریم تا کلیه اطلاعات مورد نیاز را در رابطه با مسائل مختلف مهاجرت به فنلاند را به شما عزیزان ارائه دهیم.

این مقاله را به اشتراک بزارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *