معرفی فنلاندکیو

تحصیل در مدارس فوق العاده فنلاند رویای هر دانش‌آموز بین المللی است که تمایل دارد در سیستمی با کیفیت بالا درس خوانده و یک گام به شغل رویایی خود نزدیک‌تر شود. رویای این دانش آموزان با کمک تیم فنلاندکیو به واقعیت می‌پیوندد. با تکیه بر تیم ما می‌توانید تمامی مراحل ثبت درخواست برای دبیرستان‌های فنلاند را پشت سر گذاشته و ادامه درس خود را در این کشور اروپایی ادامه دهید.

 این برنامه تحصیلی برای همه دانش آموزان فرصت تحصیل در خارج از کشور را فراهم می‌سازد؛ آن هم در کشوری که دارای 380 مدرسه سطح بالا و بی نظیر است. تعداد زیادی از این دبیرستان‌ها راه شما برای رفتن به دانشگاه‌های فنلاند را هموار خواهند کرد که این دانشگاه‌ها در بین بهترین دانشگاه‌های دنیا قرار می‌گیرند. فنلاندکیو همراهی خواهد بود که به متقاضیان در تمامی مراحل ( از مصاحبه اولیه تا آموزش زبان فنلاندی و کمک به اخذ ویزا) کمک می‌کند.

آشنایی با فنلاندکیو

تیم فنلاندکیو در ابتدا با هدف کمک به استارتاپ‌های ایرانی شروع به کار کرد. فنلاندکیو قصد داشت به استارتاپ‌های ایرانی که تمایل به فعالیت در کشور فنلاند دارند، کمک کرده تا فعالیت خود را در آنجا ادامه دهند. پس از آن تمرکز تیم فنلاندکیو معطوف به مهاجرت تحصیلی شد و تصمیم گرفتند برای دانش آموزان 13 الی 17 ساله و بیشتر، راه مهاجرت تحصیلی فنلاند را هموار سازند. در حال حاضر کارشناسان فنلاندکیو تمام تلاش خود را می‌کنند تا دانش آموزان در مدرسه دلخواه کشور فنلاند، درس خود را ادامه داده و پس از آن در صورت تمایل به دانشگاه‌های فنلاند بروند.

هدف تیم فنلاندکیو تضمین آینده دانش آموزان و متقاضیانی است که برای ادامه مسیر زندگی خود به فنلاند مهاجرت می‌کنند. زندگی در شادترین کشور دنیا رویایی دوری نخواهد بود اگر از همان ابتدای مسیر با تیمی با تجربه همراه شوید تا نکات لازم در هر مرحله از ثبت درخواست مدرسه و اخذ پذیرش را در اختیار شما قرار دهند.

 
چرا مهاجرت تحصیلی فنلاندکیو؟

اگر قصد جدی برای مهاجرت تحصیلی به کشوری اروپایی را دارید، کشور فنلاند با وجود سیستم آموزشی قوی، طبیعت زیبا، کیفیت بالای زندگی و آموزش رایگان می‌تواند بهترین انتخاب به شمار رود. سیستم آموزشی فنلاند، جز بهترین سیستم‌های آموزشی سراسر دنیاست و خروجی آن دانش آموزانی موفق در زندگی کاری و تحصیلی است. پس از اینکه با بررسی شرایط، تمایل به ادامه تحصیل در کشور فنلاند پیدا کردید، می‌توانید با کارشناسان ما در فنلاندکیو یک جلسه مشاوره ترتیب دهید.

در جلسه مشاوره تحصیلی و مشاوره مهاجرت نکات لازم خدمت شما ارائه خواهد شد و با توجه به هدف متقاضی، بهترین گزینه و مدارس معرفی می‌شوند. پس از آن نوبت به مصاحبه انگلیسی با همکاران در Finest Future می‌رسد و در صورت قبولی، آموزش زبان فنلاندی آغاز می‌شود. حتی پس از گرفتن پذیرش از مدرسه، تیم فنلاندکیو شما را تنها نخواهد گذاشت و در تمامی مراحل اخذ ویزا نکات لازم را خدمت متقاضیان ارائه می‌دهد.

تیم فنلاندکیو دارای کارشناسان باتجربه‌ای در زمینه مهاجرت تحصیلی است که در جلسه مشاوره و با شنیدن اهداف هر فرد، می‌توانند بهترین برنامه‌های تحصیلی را به وی پیشنهاد دهند. این پیشنهادات روشن کننده راه دانش آموزان خواهد بود و به آن‌ها کمک می‌کند تا دید بهتری نسبت به اهداف خود پیدا کنند. فنلاندکیو با مدارس متعدد کشور فنلاند، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای و هنرستان‌ها همکاری داشته و هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند برای انتخاب مرکز آموزشی مناسب از تیم فنلاندکیو مشاوره بگیرد.

 
آشنایی با Finest Future

تیم فنلاندکیو برای هموار کردن مسیر دانش آموزان ایرانی، با Finest Future همکاری می‌کند که مصاحبه‌های انگلیسی توسط این تیم انجام خواهد گرفت. Finest Future توسط کارآفرینان مشتاق فنلاندی و ویتنام، با هدف ایجاد رشد جهانی از طریق ارائه برنامه‌های مرتبط در زمینه آموزش، کارآفرینی و سرگرمی، تاسیس شد. این تیم از سال 2016 تا به امروز از طریق پروژه‌های مختلف، هزاران استعداد و دانش‌آموز بین‌المللی را به فنلاند فرستاده است تا فرصت‌ رشد بیشتری برای آن‌ها فراهم سازد. هدف این تیم فراهم کردن شرایط مهاجرت برای 15000 دانش آموز بین المللی است تا بتوانند در مسیر درستی گام بردارند.

شما هم می‌توانید یکی از دانش آموزانی باشید که با کمک فنلاندکیو و Finest Future بهترین آینده را برای خود می‌سازید.

 
مزایای تحصیل در دبیرستان فنلاند

ممکن است با توجه به اینکه کشورهای دیگر برنامه‌های تحصیلی زیادی برای جذب دانش آموزان بین المللی ارائه می‌دهند، در انتخاب مقصد درست کمی سردرگم شوید اما مزایای تحصیل در دبیرستان‌های فنلاند قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست. علاوه بر کیفیت بالای سیستم آموزشی، شرایط زندگی در این کشور هم بسیار ایده‌آل بوده و شما را تشویق خواهد کرد که برای دانشگاه هم در این کشور زندگی کنید. دلایل زیادی وجود دارد که ثابت می‌کنند چرا تحصیل در فنلاند تضمین کننده آینده شما خواهند بود اما مهم‌ترین این دلایل عبارتند از:

  • همه دانش آموزان یکسان هستند! در فنلاند تمامی دانش آموزان در مدرسه با هر جایگاه و با هر میزان ثروتی که باشند، از یک کیفیت تدریس برخوردار خواهند بود. این برخورد برابر با دانش آموزان به همه افراد اجازه خواهد داد تا رویاهای خود را شناخته و به دنبال شکوفا کردن استعدادهای فردی باشند. علاوه بر خود دانش آموزان، مدارس هم از لحاظ کیفی در سطح یکسانی هستند. مدرسه قرار گرفته در یک شهر کوچک می‌تواند همان کیفیت آموزشی مدرسه پایتخت را ارائه دهد.
  • تحصیل در فنلاند رایگان است. برای تحصیل در فنلاند نیاز به پرداخت هزینه نخواهد بود زیرا بیشتر مدارس دولتی بوده و خود فنلاند هزینه‌ای بابت تحصیل دریافت نمی‌کند. البته لازم به ذکر است که انواع دیگری از مدارس به صورت خصوصی هم وجود دارند که تعداد آن‌ها زیاد نیست و برخی از مدارس هم برای دانش آموزان انگلیسی زبان دوره ارائه می‌دهد. رایگان بودن تحصیل در فنلاند در صورتی است که زبان فنلاندی را بدانید، در صورت گذراندن دوره فنلاندی حتی دانشگاه هم برای شما رایگان خواهد بود اما چنانچه دوره انگلیسی شرکت کنید، باید هزینه دوره پرداخت شود.
  • در فنلاند کیفیت زندگی بالاست. فنلاند جز آن کشورهایی است که همه مردم زندگی آرامی داشته و در کنار امنیت و درامد مناسب، زندگی خوبی را می‌گذارند. معمولا هفته‌ای یکبار به سونا رفته و نیاز به پر کردن 40 ساعت کار در هفته دارند. از شلوغی‌های عجیب شهرهای بزرگ خبری نیست و آرامش در کل کشور حس می‌شود.
  • بهترین گزینه برای عاشقان طبیعت است. اگر فردی هستید که از دیدن طبیعت بکر لذت می‌برید، فنلاند با وجود جنگل‌های بیشمار و دریاچه‌های کوچک و بزرگ شما را شگفت زده خواهد کرد.
 
مدارس کشور فنلاند چه امکاناتی را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند؟

مدارس فنلاند در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی با کیفیت، ابزارهای لازم برای مطالعه بهتر دانش آموزان را نیز فراهم می‌سازند. در فنلاند مدارس یک لپ تاپ شخصی به دانش آموزان می‌دهند تا بتوانند برای تحقیقات خود از آن استفاده کنند. علاوه بر آن ناهار در کل مدارس رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نیست. برخی از مدارس خوابگاه‌های رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند و برخی از آن‌ها، آپارتمان‌های قیمت مناسب و نزدیک مدرسه را معرفی می‌کنند تا دانش آموزان بتوانند در آنجا زندگی کنند.

مشاهده بیشتر جمع کردن

با تیم ما آشنا شوید

Ebra Gohari
Pouya Mohammadi
Bambi Dang
Tuomas Tiilikainen
Peter Vesterbacka

شرکای تجاری ما