معرفی شهر Sulkava

دبیرستان ها و هنرستان های شهر Sulkavan فنلاند

فنلاند یکی از کشورهای زیبای اروپا با سیستم آموزشی قوی است که با زندگی در آن آرامش و رفاه خوبی را تجربه خواهیدکرد. این کشور برای دانش آموزان و دانشجویانی که قصد دارند به خارج از کشور سفر کنند هم انتخاب بسیار خوبی خواهد بود زیرا هزینه‌های تحصیل رایگان بوده و پس از اتمام درس می‌توانید برای دانشگاه‌های معتبر سراسر دنیا درخواست خود را ارسال کنید. شهر Sulkava فنلاند یکی از بهترین مقاصدی است که به شما در راه پیشرفت کمک می‌کند.

سیستم آموزشی فنلاند

سیستم آموزشی فنلاند یکی از بهترین‌ سیستم‌های آموزشی در جهان است که با ساختار خاص توجه کشورهای دیگر را به خود جلب کرده است. در فنلاند معلمان احترام زیادی از سمت جامعه داشته و دانش آموزان برای رفتن به مدرسه هیجان زده هستند؛ بدون آنکه خستگی احساس کنند. برخلاف سایر کشورها، آموزش در فنلاند در مورد یادگیری و آماده کردن دانش آموزان برای زندگی آینده است نه برای کسب نمرات بالا!

یکی از دلایل موفقیت سیستم آموزشی این کشور، این است که معلمان دانش آموزان را نه تنها برای یادگیری بلکه برای درک بهتر زندگی نیز تشویق می‌کنند. در مدارس فنلاند تنها دروس پایه آموزش داده نمی‌شود بلکه به دانش آموزان یاد می‌دهند که برابری چیست و چگونه باید کار تیمی انجام دهند که نتیجه آن داشتن یک جامعه بهتر است.

در فنلاند صدها سازمان و شرکت وجود دارد که آموزش‌های درجه یکی را برای معلمان ارائه می‌دهند و در کنار آن در طول تحصیل در برنامه‌های کارآموزی شرکت می‌کنند که نتیجه آن تربیت معلمانی نمونه و کارامد است. معلمان در طول کاراموزی خود با دانش آموزان سطوح مختلف تعامل داشته و سپس با توجه به تجربیات خود، برای تکمیل مدرک کارشناسی ارشد تلاش می‌کنند.

شهر Sulkava فنلاند
شهر Sulkava فنلاند

فنلاند کشوری بدون آزمون‌های سخت

کشورهایی مانند چین و امریکا به بالا بودن استانداردهای آزمون خود شناخته می‌شوند اما آن‌ها در زمینه تربیت دانش آموزانی که نتایج بالایی کسب می‌کنند، از فنلاند عقب‌تر هستند. در آمریکا دانش آموزان دچار دودستگی بوده و دلیل آن همین آزمون هاست. کسانی که نتایج خوبی می گیرند آینده روشنی دارند و طرف مقابل اگر تلاش نکند این باور را خواهد داشت که نمی‌تواند در درس موفق شود. دولت فنلاند چندین سال پیش تصمیم گرفت چنین آزمون‌هایی را حذف کند؛ در نتیجه بسیاری از دانش آموزان می‌توانند به راحتی آینده خود را بسازند، بدون آنکه بخاطر نمره نهایی دچار مشکل شوند.

به طور کلی دولت فنلاند معتقد است که مدرک دانشگاهی کلید موفقیت در زندگی نیست. بنابراین سیستم آموزشی آن‌ها سخت تلاش می‌کند تا دانش آموزان را برای آینده و نه فقط برای دانشگاه آماده کند.

معرفی شهر Sulkava فنلاند

سولکاوا یکی از شهرهای زیبای فنلاند بوده که در منطقه ساوونیای جنوبی واقع شده است. این شهر 2431 نفر ( طبق اخرین امار ارائه شده در 31 دسامبر 2021) جمعیت دارد و مساحت آن 769.20 کیلومتر مربع است که 184.52 کیلومتر مربع (71.24 مایل مربع) آن آب است. تراکم جمعیت 4.16 نفر در هر کیلومتر مربع نشان می‌دهد در این شهر زندگی سراسر آرامشی خواهید داشت. شهرهای همسایه آن جووا، پومالا، رانتاسالمی، روکولهتی و ساوونلینا هستند. شهرت این شهر به خاطر مسابقه سالانه قایقرانی مسافت طولانی، Sulkavan Suursoudut، دریاچه سایما است. نزدیکترین شهر ساوونلینا است که حدود 38 کیلومتر فاصله دارد، شهرهای بزرگتر میکلی، 75 کیلومتر، کووپیو 150 کیلومتر و هلسینکی در 300 کیلومتری سولکاوا هستند. حمل و نقل منظم اتوبوس یا تاکسی از Sulkava به Savonlinna وجود خواهد داشت.

جاهای دیدنی شهر Sulkava فنلاند

شهر سولکاوا ممکن است به اندازه شهرهای دیگر فنلاند محبوب نباشد اما زمانی که آن را از نزدیک ببیند، شما را مجذوب خود خواهد کرد. سولکاوا یک مقصد گردشگری کوچک اما زیبا است که ارزش دیدن را دارد. هنگام گشت و گذار در این شهر مکان‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بازدید کرده و اوقات خوشی را برای خود بسازید.

  • کلیسا Sulkavan
  • پل Vekaransalmen
  • زمین ژئوپارک Vilkaharju Esker Terrain
  • طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه
  • بناها و مجسمه‌های قدیمی و ارزشمند
  • ژئوپارک Saimaa Telataipaleen Kanava
معرفی شهر Sulkava فنلاند
معرفی شهر Sulkava فنلاند

پیش دبستانی شهر سولکاوا

آموزش پیش دبستانی در مهدکودک Touhula در مرکز شهر و در مدرسه ابتدایی Lohilahti ارائه می‌شود. ثبت نام برای آموزش پیش دبستانی در یک زمان مشخص در اواخر زمستان / اوایل بهار انجام می‌گیرد.

دبیرستان ها و هنرستان های شهر سولکاوا فنلاند

در شهر سولکاوا یک مدرسه جامع وجود دارد که امکانات متعددی را در اختیار دانش آموزان قرار داده است. ساختمان واقع شده در مرکز شهر میزبان کلاس های 1 تا 9 است و لوهیلاهتی میزبان کلاس های 0-6 است. در مدرسه جامع سولکاوا، مدرسه مرکزی مرکز شهر برای هر پایه به طور جداگانه کلاس ارائه داده و و مدرسه لوهیلاتی کلاس‌های ترکیبی دارد. هر دانش آموز حق تحصیل خوب و موفقیت در کار مدرسه را دارد. یادگیری در تعامل فعال با سایر دانش آموزان، معلمان و سایر بزرگسالان و همچنین با جوامع مختلف و محیط‌های یادگیری صورت می‌گیرد.

مدرسه جامع سولکاوا فعالیت‌های مختلفی برای دانش آموزان، هیئت دانش آموزی و شورای جوانان ارائه می‌دهد. این مدرسه انجمن اولیا داشته و علاوه بر معلمان هر پایه، مشاوره های حرفه‌ای در مدرسه حضور دارند تا به دانش آموزان کمک کند.

امکانات مدرسه Sulkava فنلاند

اگر می‌خواهید تحصیلات شما فراتر از دروس تئوری باشد، مدرسه سولکاوا همان جایی است که به دنبالش هستید. انتخاب رشته تحصیلی کارآفرینی فرصتی منحصر به فرد برای برنامه ریزی کسب و کار خود، برندسازی آن و حتی تحقق آن در واقعیت به شما ارائه می‌دهد. کارآفرینی شامل 9 دوره ویژه است که در طی آن چیزهای زیادی در مورد راه اندازی کسب و کار خود یاد می‌گیرید، با افراد زیادی آشنا شده و به دور فنلاند سفر می کنید.

از جمله امکانات این مدرسه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کتاب رایگان
  • لپ تاپ رایگان
  • ناهار رایگان
  • حضور مشاوران حرفه ای در مدرسه
  • حضور پرستار و مددکار اجتماعی
  • خدمات بهداشتی رایگان
  • دسترسی رایگان به سالن ورزشی

 

مخارج تقریبی زندگی در شهر

  • هزینه تلفن همراه با اینترنت نامحدود حدود 20 یورو در ماه است.
  • غذا و نوشیدنی 100-200 یورو در ماه.
  • باشگاه بدون هزینه است.
  • هزینه اقامت 180-300 یورو در ماه
تحصیل در فنلاند
تحصیل در فنلاند

محل اقامت در مدرسه سولکاوا فنلاند

این دبیرستان به شما کمک خواهد کرد تا محل اقامت خوبی برای خود پیدا کنید. آپارتمان‌های نوساز و مبله ای برای این مدرسه در نظر گرفته شده که با حدود ماهی 180 تا 300 یورو می‌توانید ان‌ها را اجاره کنید. این خوابگاه‌ها دارای اتاق جداگانه بوده اما آشپزخانه آن مشترک است. کتابخانه، دبیرستان و مراکز ورزشی در نزدیکی آپارتمان ها قرار گرفته و فروشگاه‌های مواد غذایی، رستوران و مرکز بهداشت در فاصله کوتاهی قرار دارند و می‌توانید پیاده در مدت زمان کوتاهی به آن‌ها مراجعه کنید.

این مقاله را به اشتراک بزارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *