شهر Janakkala فنلاند

دبیرستان ها و هنرستان های شهر Janakkala فنلاند

آیا در مورد تحصیل در خارج از کشور کنجکاو هستید؟ به دنبال کشوری با سیستم آموزشی با کیفیت می‌گردید؟ فنلاند می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. کشور فنلاند دارای یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی جهان بوده و چندین دانشگاه برتر را در خود جای داده است. برای هر کسی که به دنبال تحصیل با کیفیت در خارج از کشور است، فنلاند انتخاب ایده آلی است. چه شهر مورد علاقه شما پایتخت ساحلی هلسینکی باشد، چه شهر دانشگاهی قرون وسطایی تورکو یا شهر محبوب تامپره، مطمئناً مقصدی برای تحصیل در خارج از کشور پیدا خواهید کرد.

سیستم آموزشی فنلاند

اگر می خواهید تحصیلات عالی داشته باشید و در شادترین کشور روی زمین تحصیل کنید، فنلاند بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این کشور با وجود یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان، بیش از 14000 دانشجوی بین المللی فنلاند را در خود جای داده است که این تعداد نشان می‌دهد افراد زیادی علاقمند به تحصیل در فنلاند هستند. فنلاند در رشته‌هایی مانند ریاضیات و علوم از بریتانیا، استرالیا و نیوزلند بهتر بوده و از سال 2019، دانشگاه‌های فنلاند رتبه‌های بسیار بالایی در لیست بهترین دانشگاه‌های دنیا به خود اختصاص داده‌اند.

مدارس فنلاند هدف‌شان این است که دانش‌آموزان را از دوران کودکی برای دنیای واقعی آماده کرده و امکانات لازم برای داشتن بهترین زندگی را در اختیارشان قرار دهد. دانش‌آموزان از طریق یک رویکرد چند رشته‌ای آموزش داده می‌شوند که خودآموزی، حل مسئله و خودسازی را با هم ترکیب کرده و باعث رشد بیشتر دانش آموزان و مشارکت آ‌ن‌ها در کلاس‌های مختلف می‌شوند.

سیستم آموزشی فنلاند بر این اصل استوار است که حق همه دانش آموزان برای تحصیل یکسان بوده و پول تعیین‌کننده کیفیت و امکانات مدرسه نخواهد بود؛ به همین دلیل اغلب دبیرستان‌های کل کشور فنلاند دارای امکانات بسیار خوبی هستند و دانش آموزان با هر سطح مالی که باشند، می‌توانند در این مدارس شرکت کرده و آینده خود را بسازند. به همین دلیل است که سیستم آموزشی فنلاند الگوی کشورهای زیادی قرار گرفته و همه در تلاش هستند تا بتوانند سیستم آموزشی موفق و کاربردی فنلاند را در کشورهای خود اجرا کنند.

معرفی شهر Janakkala فنلاند
معرفی شهر Janakkala فنلاند

معرفی شهر Janakkala فنلاند

یکی از شهرهای زیبای اروپا، شهر Janakkala فنلاند است که دانش آموزان می‌توانند برای گذراندن دوران دبیرستان خود به آنجا سفر کنند. مساحت کلی این شهر 586 کیلومتر مربع بوده که 37 کیلومتر مربع آن آب است. علاوه بر آن حدود 16900 ساکن در Janakkala، 7350 در Turenki و 4056 در Tervakoski زندگی می کنند.

شهر Janakkala مکانی عالی برای زندگی بوده و همه افراد را مجذوب خود خواهد کرد. این شهر دارای وسایل سریع به هلسینکی و تامپره است و در صورتی که نیاز به مراجعه به شهرهای بزرگتر داشته باشید، در مدت زمان کوتاهی می‌توانید به آنجا سفر کنید. جنگل‌های پر از توت‌ و قارچ‌ها، سواحل، مسیرهای زیبا برای دویدن و پیست‌های اسکی در همه جای Janakkala قرار گرفته و تمامی این شهر پر از زیبایی‌های طبیعی است. به لطف شرکت‌ها و انجمن‌های محلی فعالیت‌های زیادی در این شهر وجود دارد که در صورت علاقه می‌توانید آن‌‌ها را امتحان کرده و از بودن در فنلاند لذت ببرید.

هزینه‌های اقامت و خوراک در این شهر نسبت به شهرهای مرکزی ارزان‌تر بوده و با صرف هزینه‌ای کمتر می‌توانید در آن زندگی کنید که همین موضوع یکی از بزرگترین نقاط قوت تحصیل در یک شهر غیر از پایتخت است.

مدارس شهر Janakkala فنلاند

آموزش متوسطه در دبیرستان‌ها و هنرستان‌های شهر Janakkala فنلاند دانش آموزان را برای رفتن به دانشگاه یا شرکت در دوره‌های عملی آماده کرده و دید کلی نسبت به همه رشته‌ها در اختیارشان قرار می‌دهد.

آموزش متوسطه عمومی را می‌توان در یک دبیرستان عمومی روزانه، دبیرستان بزرگسالان، در دبیرستان‌های محلی و به صورت آموزش از راه دور تکمیل کرد. جوانان متقاضی تحصیلات متوسطه عمومی درخواست های خود را به صورت آنلاین از طریق سیستم درخواست مشترک ارسال کرده و مدارس متوسطه بر اساس عملکرد آن‌ها در تحصیلات قبلی دانش آموزان را می‌پذیرند. بزرگسالان متقاضی تحصیلات متوسطه عمومی درخواست‌های خود را مستقیماً به مدارس ارسال خواهند کرد.

برنامه درسی برای دبیرستان عمومی شامل حداقل 75 درس (مدت زمان به طور متوسط ​​38 ساعت) یا در مورد مطالعات متوسطه عمومی بزرگسالان، حداقل 44 دوره (مدت زمان به طور متوسط ​​28 ساعت) است.

آموزش متوسطه عمومی رایگان است با این حال، ممکن است برای برخی از مطالعات موضوعی و برای آزمون کارشناسی فنلاند هزینه‌ای دریافت شود. کتاب‌های درسی و آموزشی رایگان نبوده و اغلب خود دانش آموزان باید هزینه را بپردازند. البته به دانش آموزان برای تحصیل در دبیرستان کمک مالی اعطا می‌شود و به طور کلی نباید نگرانی زیادی باید هزینه داشته باشید.

دبیرستان Janakkala در دو مکان ترواکوسکی و تورنگی فعالیت می‌کند. در دبیرستان Janakkala به طور کلی 260 دانش آموز حضور دارند. دبیرستان Janakkala در 1 اگوست 2013 با ادغام دبیرستان های ترواکوسکی و تورنگ تأسیس شد. این دبیرستان کیفیت آموزشی بسیار بالایی ارائه داده و دانش آموزان را به سطح بسیار خوبی می‌رسانند تا شانس تحصیل در دانشگاه‌های برتر فنلاند را پیدا کنند.

مدارس شهر Janakkala فنلاند
مدارس شهر Janakkala فنلاند

امکانات دبیرستان ها و هنرستان های شهر Janakkala فنلاند

علاوه بر کیفیت بالای دروس ارائه شده، امکانات تفریحی و ورزشی دبیرستان هم بسیار قابل توجه است. زمین‌های بازی مختلفی برای انواع رشته‌های ورزشی وجود دارد که در صورت علاقه می‌توانید یکی از آن‌ها را دنبال کنید. در کنار دروس عادی دبیرستان، دوره‌های خاص‌تری مانند کارآفرینی و فناوری اطلاعات هم ارائه می‌شود که دانش آموزان را با روش کاری این دو رشته آشنا سازد.

در مدرسه Janakkala  همه به زبان فنلاندی صحبت کرده و دروس مختلف هم به همین زبان ارائه خواهند شد اما در طی ترم‌های خاص دانش آموزان می‌توانند زبان‌های انگلیسی، سوئدی، فرانسوی، آلمانی و روسی را نیز یاد بگیرند. از آنجایی که این دبیرستان در پروژه های بین المللی مختلفی شرکت می‌کند، شانس شما برای پیدا کردن فرصت تحصیلی و کاری خوب هم افزایش می‌یابد.

سخن پایانی

کشور فنلاند جز مقاصد سفری است که تضمین کننده زندگی شما و خانواده‌تان خواهد بود. تحصیل در دبیرستان‌های Janakkala فرصت‌های مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد و علاوه بر آشنایی با انواع رشته‌ها، می‌توانید از امکانات مدرسه مانند زمین‌های ورزشی مختلف، کتابخانه و .. استفاده کنید. دوره‌های جانبی هم در کنار دروس اصلی ارائه خواهد شد که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مسیر شغلی آینده خود را با چشمی باز انتخاب نمایند. چنانچه برای ادامه تحصیل در دبیرستان‌های Janakkala نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در مجموع فنلاندکیو پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

این مقاله را به اشتراک بزارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *