دبیرستان ها و هنرستان های شهر Huittinen فنلاند

دبیرستان ها و هنرستان های شهر Huittinen فنلاند

برای تحصیل در کشورهای خارجی گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت که با توجه به موقعیت خود و معیارهایی که از یک مدرسه در نظر دارید، می‌توانید گزینه‌های خود را محدود کنید. چنانچه فنلاند در بین گزینه‌های مهاجرت شما قرار گرفته است، دبیرستان شهر Huittinen فنلاند انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

سیستم آموزشی فنلاند

پیش از اینکه مدرسه شهر Huittiten فنلاند را معرفی کنیم، بهتر است ابتدا ویژگی‌های مهم سیستم آموزشی فنلاند را مرور کنیم تا مطمئن شوید که چرا فنلاند بهترین گزینه برای مهاجرت است. در فنلاند “برابری” حرف اول را می‌زند؛ در نتیجه همه دانش آموزان و دانشجویان صرف نظر از کشوری که در آن متولد شده‌اند و وضع مالی خانواده، از آموزشی کاملا یکسان بهره می‌برند. این موضوع امکان اموزش با کیفیت را برای همه افراد جامعه فراهم کرده و به آن‌ها نشان می‌دهد به چه شکل آینده خود را بسازند.

تحصیل در دبیرستان‌های فنلاند رایگان بوده و چنانچه با زبان فنلاندی و سوئدی هم آشنا باشید، برای تحصیل دانشگاه هم معمولا نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. کسب نمره های بالا در مدارس فنلاند اهمیت زیادی ندارد، بلکه بشتر تلاش معلمان بر این است که دانش آموزان کار تیمی را یاد گرفته و بتوانند با همفکری مسائل درستی را پشت سر بگذارند. البته در صورت وجود هر سوال یا مشکلی معلمان در مدرسه حضور دارند تا به سوالات دانش آموزان جواب دهند.

معرفی شهر Huittiten فنلاند

هویتینن (به سوئدی: Vittis) شهری فنلاندی است که در استان ساتاکونتا واقع شده است. شهر Huittiten متعلق به منطقه پوری بوده و 9811 نفر جمعیت دارد. مساحت این شهر 539.55 کیلومتر مربع است که 6.94 کیلومتر مربع آن را آب تشکیل می دهد. تراکم جمعیت 18.42 نفر در کیلومتر مربع این منطقه نشان می‌دهد که زندگی در آن آرامش زیادی خواهد داشت. شهرداری های همسایه Huittiten عبارتند از Kokemäki، Loimaa، Punkalaidun، Sastamala و Säkylä.

صنعتی که بیشترین از همه در این شهر دیده می‌شود، فعالیت در زمینه فرآوری مواد غذایی است. شهر Huittiten محل استقرار شرکت‌های فعال مهمی در زمینه صنایع ماشین سازی، ساخت و ساز و کیسه سازی و بسیاری از صنایع کوچک دیگر است. تولیدات کشاورزی Huitti به شدت بر تولید گیاهان خاص متمرکز بوده و برای این منطقه حائز اهمیت است. در صنعت دامداری هم تمرکز بر تولید خوک و جوجه است. شرکت غذایی معروف Huittisten Lihapojat که در سال 2001 ورشکست شد، زمانی یکی از بزرگترین کارفرمایان شهر بود. در آن زمان حدود 200 نفر در این شرکت مشغول به کار بودند. معدن طلای Jokisivu در Huittini واقع شده است. Polar Mining استخراج این سپرده را در سال 2009 آغاز کرد.

معرفی شهر Huittiten فنلاند
معرفی شهر Huittiten فنلاند

حمل و نقل شهر Huittinen فنلاند

Huittinen به عنوان یک مرکز شلوغ برای حمل و نقل مسافر و کالا و همچنین تجارت خودرو شناخته می‌شود. این شهر در وسط مثلثی قرار دارد که شهرهای تورکو، تامپره و پوری تشکیل می‌دهند و به همین دلیل در مدت زمانی کمی می‌توانید به سه شهر بزرگ فنلاند سفر کنید. هر روز چندین قطار سریع السیر به هلسینکی، تورکو، راوما، پوری و تامپره از مبدا این شهر وجود دارد.

بهترین کارهایی که در هویتینن، فنلاند می‌توانید انجام دهید

Huittinen جز شهرهای کوچک فنلاند بوده و در مدت یک روز می‌توانید به جاهای مختلفی سر بزنید. این شهر دارای طبیعت بکر و زیبایی است که آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آرود اما جاذبه‌های زیادی برای گشت و گذار ندارد. مردم معمولا قبل از اینکه به شهرهای بزرگتر سفر کنند، یک توقف کوتاه در هویتینن داشته و از هوای پاک و مناظر آن لذت می‌برند..

چیزهایی که در Huittinen باید ببینید

پنج رودخانه زیبا از Huittinen می گذرد. رودخانه عریض Kokemäenjoki با تعدادی جزیره، محیطی زیبا برای قایق سواری و ماهیگیری ارائه می‌دهد. در امتداد Kokemäenjoki پارک ملی Puurijärvi-Isosuo قرار گرفته است که یکی از بهترین دریاچه‌های پرندگان در جنوب فنلاند را در خود جای داده است. با رفتن به Ripovuori مناظر باشکوه بر روی رودخانه Kokemäenjoki و مناظر Satakunta را از نزدیک مشاهده خواهید کرد. علاوه بر آن یک مسیر پیاده روی با طبیعت زیبا در این ناحیه وجود دارد که به گردشگران اجازه می‌دهد از طبیعت منطقه لذت ببرند.

معرفی دبیرستان Lauttakylä شهر Huittinen فنلاند و امکانات آن

مهم‌ترین دبیرستان شهر Huittiten فنلاند را می‌توان دبیرستان Lauttakylä دانست که طیف وسیعی از دروس را ارائه می‌دهد. این مدرسه علاوه بر ارائه رشته‌های مختلف و متنوع، در فعالیت های بین المللی هم شرکت کرده و امکان مشارکت در تحقیقات با دانشگاه‌های معتبر را برای دانش آموزان خود فراهم می‌سازد. علاوه بر شرکت در پروژه‌ها بین المللی، یک دوره آموزشی ویژه به نام “آشپزی بین المللی” در این مدرسه ارائه می‌شود که در طول آن دوره یاد خواهید گرفت چگونه مطابق با دستور پخت کشورهای دنیا آشپزی کنید.

یکی از رشته‌های کاربردی و محبوب این مدرسه، کارآفرینی است که دانش آموزان برای زندگی کاری آینده آن‌ها اماده کرده و از افراد موفق برای سخنرانی در دوره‌ها دعوت می‌شود. به طور کلی مدرسه Lauttakylä که به خاطر روحیه تیمی خود شناخته شده است، یک جامعه منحصر به فرد است که در آن پزشک مدرسه، روانشناس مدرسه و پرستار مدرسه از شما مراقبت خواهند کرد.

با حدود 10000 نفر جمعیت، مدرسه متوسطه عالی Lauttakylä در مرکز Huittinen امکانات رفاهی فراوانی را به دانش آموزان خود عرضه می‌کند. از این مدرسه می‌توانید به راحتی و با پای پیاده به قسمت‌های مختلف شهر رفته و بدون صرف هیچ هزینه‌ای امور روزمره خود را پیگیری کنید. در نزدیکی مدرسه، پنج رودخانه وجود دارد که طبیعت را به شما نزدیک می‌کند؛ این طبیعت بکر به شما فرصت‌های زیادی برای ورزش، چیدن انواع توت‌های فنلاندی معروف می‌دهد. در مورد امنیت شهری، Huittinen در واقع مکانی بسیار امن برای زندگی است.

معرفی دبیرستان Lauttakylä شهر Huittiten فنلاند و امکانات آن
معرفی دبیرستان Lauttakylä شهر Huittiten فنلاند و امکانات آن

فرصت های شغلی شهر Huittinen برای دانش آموزان

به عنوان یک شهر کوچک، مشاغل نسبتا خوبی خواهید یافت که بیشتر آن‌ها مرتبط به صنایع غذایی هستند. خدمات زیادی در Huittinen، مغازه‌ها و رستوران‌های فست فودی وجود دارد که دانش آموزان زیادی را استخدام می‌کند. علاوه بر این شرکت‌های زیادی در صنایع غذایی وجود دارند که به کارکنان فصلی نیاز دارند.

فعالیت های اوقات فراغت

در نزدیکی مدرسه Huittinen مجموعه وسیعی از امکانات ورزشی وجود دارد: یک استخر عمومی، یک زمین سرپوشیده، یک زمین چمن مصنوعی برای فوتبال، یک زمین دو و میدانی، زمین تنیس، سالن های ورزشی، یک مرکز ورزشی سرپوشیده برای بدمینتون، یک سالن بولینگ (بیلیارد، دارت و مینی گلف) و یک منطقه در فضای باز برای اسکی، دوچرخه سواری در کوهستان و پیاده روی. علاوه بر این باشگاه، در Huittinen باشگاه‌های دیگری هم وجود دارد که در صورت علاقه میتوانید به این باشگاه‌ها مراجعه کنید. لازم به ذکر است که Huittinen یک مرکز فعال اسب سواری با چندین مدرسه و اصطبل سوارکاری دارد. همچنین سینما و کتابخانه نیز در اختیار شماست.

آکادمی موسیقی محلی و مرکز آموزش بزرگسالان مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را ارائه می‌دهند. یا اگر می‌خواهید سرگرمی‌های هدفمند بیشتری داشته باشید، امکان نواختن یک ساز یا مطالعه آهنگ یا رقص در Huittinen وجود دارد. طیف سازهایی که می‌توانید انتخاب کنید، گسترده است، می‌توانید از پاپ به جاز یا راک بروید. در مرکز آموزش بزرگسالان هم باورزش، موسیقی یا صنایع دستی و همچنین شیوه زندگی فنلاندی آشنا می‌شوید.

هزینه زندگی در شهر Huittinen فنلاند

برخی از هزینه های معمولی عبارتند از:

  • غذا و نوشیدنی: 200 یورو در ماه
  • طرح تلفن همراه با اینترنت نامحدود: 20 یورو در ماه
  • فعالیت‌های اوقات فراغت: 50-100 یورو در ماه
  • یک آپارتمان دانشجویی مبله معمولی یک خوابه حدود 220 یورو در ماه هزینه دارد.

سخن پایانی

با وجود کوچک بودن شهر Huittinen فنلاند امکانات و مدرسه بسیار خوبی در آن وجود دارد که نوید یک زندگی پر آرامش را به شما خواهد داد. سه شهر بزرگ فنلاند در نزدیکی این شهر واقع شده و قطارهای زیادی امکان رفتن به آن‌ها را فراهم می‌سازد. رودخانه‌های جذاب اطراف شهر به شما اجازه می‌دهد یک روز را در کنار آن‌ها سپری کرده و تمام استرس‌ خود را دور بریزید. چنانچه در مورد این مدرسه و تحصیل در فنلاند سوالی برای شما ایجاد شد، کارشناسان ما در فنلاندیکو پاسخگوی سوالات‌تان خواهند بود.

این مقاله را به اشتراک بزارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *