ویژه‌نامه فنلاندکیو: سیسو چیست؟ - شماره ۱ - تابستان ۱۴۰۲

ویژه‌نامه فنلاندکیو: سیسو چیست؟ – شماره ۱ – تابستان ۱۴۰۲

سلام و ممنون که دارید اولین ویژه‌نامه فنلاندکیو را مطالعه می‌کنید.

مدت زمان زیادی است که با شما هستیم و هیچ‌چیز ما را به اندازه همراهی با شما از هر راه و مسیر ممکن، خوشحال‌تر نمی‌کند. اواخر سال گذشته بود که تصمیم گرفتیم یک ویژه‌نامه به مناسبت سال جدید برای‌تان تدارک ببینیم در کنار انتشار خبرنامه‌های معمول ماهانه. مشغول برنامه‌ریزی و چیدن استراتژی بودیم که تصمیم بر این شد تا ویژه‌نامه در قالب فصل‌نامه تهیه و در اختیار شما قرار بگیرند. در نتیجه، الان دارید اولین ویژه‌نامه فنلاندکیو را مطالعه می‌کنید و خبرنامه‌/ماهنامه‌هایمان نیز با ظاهری جدید در دسترس خواهند بود.

همان‌طور که می‌دانید، همیشه هدف ما افزایش دانش مخاطب‌مان بوده و کمک هر چه بیشتر به مسیر یادگیری آنها. ما در فنلاندکیو به متقاضی‌ها و علاقمندان به مهاجرت و تحصیل در فنلاند کمک می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن بتوانند به هدف و آرزوی خودشان برسند. این محتوا نیز بهانه‌ای است برای بیشتر شناساندن فنلاند، فرهنگ‌اش و شرایط زندگی و تحصیل در آن به شما.

در این ویژه‌نامه، به‌طور انحصاری می‌خواهیم درباره یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های فرهنگ فنلاند یعنی سیسو (Sisu) صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید و در صورت داشتن هرگونه نظر، انتقاد، پیشنهاد یا هر چیزی که فکر می‌کنید می‌بایست با ما به اشتراک بگذارید، با ما در تماس باشید.

برای مطالعه خبرنامه می‌توانید آن را از طریق این لینک دانلود کرده یا به لینکدین ما مراجعه کنید.

این مقاله را به اشتراک بزارید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *